Love & Compassion

OUR MISSION

• Strengthening leadership and nurturing potential on every child.
• Provide the resources necessary to ensure educational excellence and healthy living.
• Prepare and motivate every child to pursue further education through rigorous specialized curriculum and work in future and responsible to serve society with compassion
and skills.

OUR VISION

• Top number 1 in the world and national level in giving education, helping those in needs with love and compassion, supported by government and corporate leaders in the world.
• Prepare and build healthy community with love & compassion
Serve and educate community to be a top-leader in every aspect of life.

Ahad, 10 Januari 2016

Antara Makanan Yang Saya Gemari Ialah Masakan Nasi Goreng Uncle

Antara Makanan Yang Saya Gemari Ialah Masakan Nasi Goreng Uncle



Version : B.Melayu / English

Muhammad Nadznu Bin Zainuddin

Nama saya Muhammad Nadzmi Bin Zainuddin. Umur saya 15 tahun. Saya bersekolah di SMK Bukit Tinggi. Saya berasal dari karak, Pahang.


Nadzmi dan rakan-rakan sebelum naik bas ke sekolah


    Keistimewaan Perkap ini adalah kerana banyak terdapat aktiviti riadah yang menarik seperti bermain bola 'beracun' , bergotong royong dan pelbagai lagi aktiviti yang menarik. Saya dapat merasai makanan yang enak dan berkhasiat.



Subway - sesi outing bersama hero-hero PERKAP



Antara makanan yg saya gemari ialah masakan nasi goreng Uncle dan minuman yang saya gemari adalah air kelapa pandan.



Nadzmi dan rakan-rakan keluar bersama membeli barang keperluan sekolah


Saya bersyukur dapat duduk di PERKAP ini kerana tempat tinggal yang bersih, selesa dan udara yang nyaman dan segar.


Saya akan belajar bersungguh-sungguh agar dapat mambalas budi PERKAP. Jika tidak , saya akan dihantar pulang kepangkuan keluarga. 


Artikel & Link Berkaitan:

Tiada ulasan :

Catat Ulasan