Love & Compassion

OUR MISSION

• Strengthening leadership and nurturing potential on every child.
• Provide the resources necessary to ensure educational excellence and healthy living.
• Prepare and motivate every child to pursue further education through rigorous specialized curriculum and work in future and responsible to serve society with compassion
and skills.

OUR VISION

• Top number 1 in the world and national level in giving education, helping those in needs with love and compassion, supported by government and corporate leaders in the world.
• Prepare and build healthy community with love & compassion
Serve and educate community to be a top-leader in every aspect of life.

Jumaat, 25 Disember 2015

Inspirasi PERKAP - Sesi Motivasi Bersama Fauziah Latif

Inspirasi PERKAP - Sesi Motivasi Bersama Fauziah Latif


Version : B.Melayu / English

Fauziah Latif ketika sesi motivasi bersama 'hero-hero' PERKAP

Pada hari Selasa yang lepas Fauziah Latif penyanyi dan selebriti Malaysia yang terkenal menziarahi lagi anak-anak PERKAP untuk memberi motivasi sebelum 'hero-hero' PERKAP kembali ke sekolah semula tidak lama lagi.

Banyak pengisian yang telah diberi oleh Umi Gee (Fauziah Latif) . Salah satunya adalah supaya 'hero-hero' ini memiliki disiplin yang tinggi dan sentiasa mengutamakan pelajaran.


Sesi 'Public Speaking'

Sesi yang diberi sangat ringkas dan padat. Mereka diajar 'public speaking' supaya memiliki keyakinan dan keberanian bila berhadapan dengan orang ramai.

Pelbagai lagi sesi pendidikan yang bakal diadakan pada masa akan datang oleh Fauziah Latif dan Tuan Fendi bersama rakan-rakan yang lain, untuk mendidik 'hero-hero' ini supaya mereka menjadi seorang yang berjaya, berani dan berdisiplin dalam hidup.

Kami akan sentiasa memantau 'hero-hero' ini daripada semua aspek terutama pendidikan , supaya menjadi contoh kepada rakan-rakan mereka diluar sana.


'Hero-hero' diberi tugasan oleh Fauziah Latif (Umi Gee)

Tugas kebajikan bukan memberi makan minum dan keperluan harian sahaja. Tetapi, ia merangkumi daripada aspek pendidikan dan pembinaan insan itu sendiri.

Kami akan sentiasa memberi perkembangan 'hero-hero' ini dari masa ke semasa.

Semoga usaha ini akan mendapat sokongan anda semua.



Hubungi kami dengan menghantar Whatsapp ke +6017 264 8451 sekiranya anda ingin menziarahi anak-anak ini. Kami akan mengatur masanya untuk anda.


Mari Kita Berkongsi Membuat Kebaikan Bersama

Instagram : http://instagram.com/perkappahang
Email : perkap.pahang@gmail.com


Artikel & Link Berkaitan:

Tiada ulasan :

Catat Ulasan